Garantie & klachten
Garantie
Wij verkopen kwaliteitsproducten welke wij met zorg behandelen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling in topconditie te verzenden. Dit neemt echter niet weg dat er tijdens het transport iets kan gebeuren of dat het product een defect heeft wat pas in het gebruik tot uiting komt.
Op onze producten ontvang je één jaar garantie. Er is een reeks producten waar een langere garantieperiode voor geldt. Geldt een garantie van meer dan een jaar dan staat dit heel specifiek beschreven bij de product specificaties.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hiervan melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de voorwaarden van garantie vallen zullen wij het product kosteloos repareren of kosteloos vervangen indien reparatie niet mogelijk is.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Indien je een klacht hebt dan vernemen we dit graag van je. We gaan hierover graag met je in gesprek. Stuur een mail naar [email protected]. Wij nemen contact met je op en gaan samen op zoek naar een oplossing.
Komen we er samen niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.